torstai 4. heinäkuuta 2013
lauantai 29. kesäkuuta 2013
TRY AND FAIL BUT DON'T FAIL TO TRY
Hihii, täällä kirjottelee toooosi ilonen emppu!:> Ruotsin matkan jälkee on tapahtunu vaikka ja mitä, niin ilosii ku huonojaki asioita. Keskiviikko- iltana kävin Iivon kans ajelemas kevarilla, ja oijjoij!! Siin tuli sellain fiilis, et toinen oikeesti välittää, ku jakso kesken matkaa pysähtyy, ja kysyy onks kaikki okei. Ainut mitä pystyin tekee, oli et hymyilin. Aurinko paisto, oli lämmin, pieni tuuli heilutteli huivii, sai pitää toisest kiinni, unohtaa kaiken muun ja olla onnellinen. Iivo kävi kans testailemas leuanvetoja, ja näyttää siltä, et tää tyttö häviää vedonlyönnin:DD
Eilinen meni kotona, koska tääl oli niin paljon pihatöit tekemättä, ni niit piti tehä.. Palkitsin itteni kuitenki uimisella, (kyllä santeri, luit oikein, mä uin ja ihan kunnolla(; ) pitkällä suihkulla ja syömällä iltapalaks pitsaa. Nam! Tänää oon ottanu aika rennosti, ottanu kuvia, kuunnellu musaa, ja käyny isin kans jäätelöllä:> Mun ilta jatkuu todennäköisesti leffan kattomisella, ku telkkarist tulee kerranki jotain mitä ehkä jaksaa kattoo(:
Kivaa lauantai- illan jatkoo kaikille!(:
torstai 27. kesäkuuta 2013
PÄIVÄ TUKHOLMASSA JA VIIMEINEN ILTA
| Söpö pieni kahvila |
Tiistaina 25.6. oltiin siis Tukholmassa, ja suunnitelmissa oli mennä Gröna Lundiin, eli huvipuistoon. Jonot oli niin suuret, ja aikaa meillä oli 3tuntia, joten säästettiin rahaa ja päätettiin jättää Gröna Lund kokonaan pois. Käveltiin siis 3tuntia kuumassa auringon paisteessa, eikä edes merituuli viilentänyt. Löydettiin söpö pieni kahvila Skansenin läheltä, ja istuttiin siinä aika kauan. Kahvin jälkeen käytiin ostamassa yli kalliit jäätelöt (3,5€)
Laivalla oltiin jo 14.45 ja matka Helsinkiin alkoi vasta n. 17.00, eli oli iiihanasti aikaa käydä suihkussa ja levätä. Tällä kertaa meille oli varattu ruoka, josta onkin kuvia ylhäällä. Illalla ostin Santerille tuliaisia, ja itelleni kans jotain pientä. Valvottiin myöhään ja katsottiin, kun laiva saapui Maarianhaminaan. Matka oli siis ihan onnistunut, ja olisin voinu jäädä viel Ruotsii, sen verran ihana paikka:>
Tää kesä on vähä huonoo aikaa postailla, sillä tulee semmosia "äkkilähtöjä" jolloin kameraa ei ehi ottamaan mukaa. Joten tää blogi saattaa viettää hiljaiseloa, ja tuun kirjottelemaa silloin ku kamera on ollu mukana ja on jotain kiinnostavaa asiaa(:
keskiviikko 26. kesäkuuta 2013
RUOTSI 2013
| New York club |
| Ihan mahtavia tanssipoikia!:> |
Maanantaina 24.6. lähettii Tukholman risteilylle. Laiva lähti satamasta n. 17.00, mut oltii Helsingissä jo paaljon aikasemmin, joten oli aikaa kierrellä laivaa ja käydä hytissä ennen ku laiva lähti. Meille ei ollu varattu ekaks illaks ollenkaa ruokailuja, joten käytii pelkästää kahviloissa syömässä, jos nälkä yllätti.
Käytii kannella kuvailemassa parii otteesee, ja sieltäkin tuli ihan kivoja kuvia(: Itse vietin aikaa paljon New York- clubilla, jossa oli karaokea ja ihan huippuja laulajia!:> Ekana iltana tein myös virheen ja join noita juomia sen verran paljon, että nukahtaminen oli hyvin vaikeeta, ja aamulla herääminen vielä vaikeempaa:D Tiistai- aamuna lähettiin siis Tukholmaan, jossa suunnitelmat muuttu kyllä täydellisesti, mutta siitä lisää seuraavassa postauksessa....
lauantai 22. kesäkuuta 2013
JUHANNUS 2013
Ihana juhannus taas vietetty Santerin kans. Meijän juhannuksee kuulu paljon syömistä, naurua, lämpöä, saunomista, kavereita, musiikkia, juhannuskokkoa, leffoja, aamupalan syömistä ekaa kertaa ulkona ja ennen kaikkea yhessä oloa!:>
Eli parilla sanalla sanottuna täydellinen juhannus oman rakkaan vieressä.!♥
sunnuntai 16. kesäkuuta 2013
ONNELLISUUTTA
Rasmus täytti tänään puol vuotta. Puol vuotta sitten, Rasmus paino 1250g ja oli 39cm pitkä, tällä hetkellä painaa yli 6,5kg ja on 60cm pitkä, eli jo iiiiso ppoika:> Mulla oli toi uus mekko päällä, jonka äiti osti eilen kirpparilta. Ite ainaki tykkään(:
Eilen kävin Santerilla, iha rakastuin niitten pienii kissanpentuihin:> Ne oli niin ihanan pieniä, söpöjä ja pehmosia:> Samalla koko päivä oli haikea, koska Santeri lähtee Saksaa yli kuukaudeks, eikä välttämättä enää nähä ennen hänen matkaansa. Yritin silti niellä kaikki kyyneleet ja hymyillä, koska olin koko päivän onnellinen.♥
Ja heei onnee kaikille, jotka pääs tänään ripille!:> Toivottavasti oli ikimuistoinen päivä!:>
Tunnisteet:
♥,
ikävä,
juhlat,
kesä,
Minä,
onnellisuus,
perhe,
rakkaus,
Santeri,
viikonloppu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)