Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

VIIKONLOPPU

Päivittäinen postailu jäi, koska ei oo ollu mitään tärkeetä asiaa. Kuvia oon räpsiny melkein joka päivä, joten ajattelin mielessäni saavani jonkun postauksen aikaiseksi, saa nähä miten käy.. Nyt on ollu iiihanan lämpösii päivii, aina välillä on ollu vähän liianki kuuma, mut ehkä se on parempi ku viilee ilma.. Jos kesäst pitäs sanoo jotain parasta, se olis kesäyöt. Ne on ihanan viileit, ilma tuoksuu siltä ku olis satanu, on ihan hiljasta ja taivas on ihanan näkönen.


1. Siskon uus kynsilakka, jota kokeilin. 2. Uus korvis, joka ei ehkä ollu niin kiva ku luulin.. 3. ja 4. Ihana aurinkoinen torstai- ilta



1. Naminami lohisalaattia. 2. Tokio- tabletti jolla oon leikkiny pari päivää. 3. Aurinkoo♥ 4. Ihania marjoja:>


1.Aurinkoo♥ 2. Random kuvia.. 3. Joskus on hyvä olla yksin.... 4..... Ja hymyillä:>


Tämmönen viikonloppu mul on ollu. Kuvakollaasit ei oikein onnistunu, enkä kyl jaksanu oikein keskittyykkää:D Oikeestaa ihan näil minuuteil alkaa uus viikko, joka tuo tullessaa pari suunnitelmaa.. Tiistai menee kouvolas, torstai ja perjantai lahessa. Viikot menee onneks tosi nopeesti, mul rupee olee nimittäin kauhee ikävä Santerii, joka on ollu kesäkuun vikasta viikosta lähtien Saksassa. Ikävän huomaa vast sillon, ku ei oo mitään tekemistä, ja parhaiten sen huomaa illalla. Ite oon vielä sellanen ihminen joka ajattelee ihan liikaa iltasin, ja just sillä hetkellä ku pitäs käydä nukkumaa:D Äsken sain onneks jutella pitkästä aikaa kunnolla kyseisen pojan kanssa, ja kerranki saan käydä nukkumaa hymy huulilla, ja enköhän hymy huulilla herääkki:> 


Aurinkoista ja lämmintä alkavaa viikkoo kaikille!!(: 


sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

6.7.- 7.7.












Eilen kävin Haavistolla kylätansseissa, jossa esiinty siis Uniikki ja Frederik. Unohin kokonaa kameran olemassa olon, vaikka laukussa se painoki. Esiintyjät ei ollu mitenkää mun lemppareita, joten aika meniki kavereitten kans jutellessa. Oli kyl kiva kattoo, kuinka ihmiset oli innostuneita esiintyjistä ja nautti kunnolla joka hetkestä.
Tänää mummolla on synttärit, joten syötii tollasta naminami kakkuu:> Muuten oonki oikeestaa kuvaillu ja ollu Rasmuksen kanssa. Olo on tosi väsyny, ja haaveilen täs viileestä huoneesta ja pehmosesta sängystä jossa on valkoset lakanat. Haaveiluks se jää:/ Nyt taidan ottaa koneen mukaa ulos ja meen kattomaa netistä lemppariohjelmia!:>


Ja nyt saa ehdotella kans postausideoita!:>


perjantai 5. heinäkuuta 2013

FOREVER YOUNG, I WANT TO BE FOREVER YOUNG..






Aivan mahtava ilta tuli vietettyy mahtavan porukan kans! Meit oli mun laskujen mukaa 11, joten nauruu ei puuttunu! Ilta meni jutellessa, syödessä, juodessa, uidessa yms.. Ite lähin kotii joskus 00.00, koska rupes olee kylmä ja väsytti. 3poikaa jäi rannalle, ku lähettii Iivon kans meille.(ja ei, mul ei oo mitään Iiivon kans, vaikka kuvat tai teksti saattais siltä vaikuttaa, oon onnellisesti Santerin kans, joka on täl hetkellä Saksassa.. Iivo siis vaan saattoi mut kotiin) Pojat jäi telttojen kans yöks rannalle. Kävin nukkumaa siinä toivossa, et saan nukkuu pitkää mut mitäs tapahtukaa puol kymmenen aamulla.. Mun ikkunan alla oli aivan ihanat ystävät herättämäs mua<3 Yks saa idean tulla ikkunast sisää ja lopulta kaikki ne on mun huoneessa, ja Ilari vieressä..


Että sellanen ilta ja aamu mulla..  Nyt mun päivä jatkuu siivoomisella ja seuraavaa postausta todennäköisesti kylätansseista!(:

sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

ONNELLISUUTTA











Rasmus täytti tänään puol vuotta. Puol vuotta sitten, Rasmus paino 1250g ja oli 39cm pitkä, tällä hetkellä painaa yli 6,5kg ja on 60cm pitkä, eli jo iiiiso ppoika:> Mulla oli toi uus mekko päällä, jonka äiti osti eilen kirpparilta. Ite ainaki tykkään(:

Eilen kävin Santerilla, iha rakastuin niitten pienii kissanpentuihin:> Ne oli niin ihanan pieniä, söpöjä ja pehmosia:> Samalla koko päivä oli haikea, koska Santeri lähtee Saksaa yli kuukaudeks, eikä välttämättä enää nähä ennen hänen matkaansa. Yritin silti niellä kaikki kyyneleet ja hymyillä, koska olin koko päivän onnellinen.♥

Ja heei onnee kaikille, jotka pääs tänään ripille!:> Toivottavasti oli ikimuistoinen päivä!:>

lauantai 8. kesäkuuta 2013

TÄYDELLINEN LAUANTAI










Mun täydelliseen lauantaihin kuulu mm.:

♥ Pitkään nukkumista

♥ Lemppari ruokaa

♥ Vähän kotitöitä

♥ Herkkuja

♥ Nauramista

♥ Unelmoimista

♥ Valokuvaamista

♥ Eksymistä

♥ Poikakaverin neuvoja

♥  Saunaa ja hyvää juomista

♥ Ja paaaljon rentoutumista


Mites teijän lauantai on menny?:>

perjantai 7. kesäkuuta 2013

MUT TARVIIN SUT KAKS KERTAA. NYT JA AINA..♥






Heippa!:> Eka työviikko takanpäin, ja viel yks eessä. Kaipaan sitä, et saa valvoo myöhää ja nukkuu pitkää. Toisaalt töissä oleminen on kivaa, saa uusii kokemuksii, saa sitä omaa rahaa, ja näkee oman työn jäljen. Mul on tosi kiva työkaveri siivoomas mun kanssa, joka tekee työstä semmosta, että sitä on kivaa tehdä!:)

Mun kesäkuun suunnitelmii kuuluu aika paljon Santerin näkemistä, Ruotsin matkaa(♥), juhannusta, hiusten värjäämistä, shoppailua ja ihan vaa olemista. Kuulostaa nyt jo ihanan hyvältä!:> Loppuun vielä pari biisiä.



sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

1.6. - 2.6.

















Nyt on sit 9lk virallisesti ohi. Meijän kevätjuhla ei ollu yhtä juhlallinen ku edellisinä vuosina, juhlallisuuden pilas tanssiesitys ja rehtorin outo puhe.. Mut mielipiteitä nämäkin. Todistuksen keskiarvoks tuli 7,9 ja kotii toin kans stipendin! Eilen hain Santerin tänne ja oli ihanaa alottaa viikonloppu hänen kans. Eilen illal Iivo kävi kans nopeesti täällä, me oltii Santerin kans koko päivä tääl meillä kotona.
Tänää otettii vaa rennosti ja käytii paril uimarannal. Kumpikaa ei uinu, mut Santeri halus uittaa ton sen puhelimen tonne järvee:'DD Ei muuten toiminu enää sen jälkee. Mul alkaa huomeen työt, jotka kestää 2viikkoo, joten postauksii tulee sillon ku ehin niit tekemää(:

Eli oikein ihanaa ja aurinkoista kesää kaikille!((: