Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystävät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystävät. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

6.7.- 7.7.












Eilen kävin Haavistolla kylätansseissa, jossa esiinty siis Uniikki ja Frederik. Unohin kokonaa kameran olemassa olon, vaikka laukussa se painoki. Esiintyjät ei ollu mitenkää mun lemppareita, joten aika meniki kavereitten kans jutellessa. Oli kyl kiva kattoo, kuinka ihmiset oli innostuneita esiintyjistä ja nautti kunnolla joka hetkestä.
Tänää mummolla on synttärit, joten syötii tollasta naminami kakkuu:> Muuten oonki oikeestaa kuvaillu ja ollu Rasmuksen kanssa. Olo on tosi väsyny, ja haaveilen täs viileestä huoneesta ja pehmosesta sängystä jossa on valkoset lakanat. Haaveiluks se jää:/ Nyt taidan ottaa koneen mukaa ulos ja meen kattomaa netistä lemppariohjelmia!:>


Ja nyt saa ehdotella kans postausideoita!:>


perjantai 5. heinäkuuta 2013

FOREVER YOUNG, I WANT TO BE FOREVER YOUNG..






Aivan mahtava ilta tuli vietettyy mahtavan porukan kans! Meit oli mun laskujen mukaa 11, joten nauruu ei puuttunu! Ilta meni jutellessa, syödessä, juodessa, uidessa yms.. Ite lähin kotii joskus 00.00, koska rupes olee kylmä ja väsytti. 3poikaa jäi rannalle, ku lähettii Iivon kans meille.(ja ei, mul ei oo mitään Iiivon kans, vaikka kuvat tai teksti saattais siltä vaikuttaa, oon onnellisesti Santerin kans, joka on täl hetkellä Saksassa.. Iivo siis vaan saattoi mut kotiin) Pojat jäi telttojen kans yöks rannalle. Kävin nukkumaa siinä toivossa, et saan nukkuu pitkää mut mitäs tapahtukaa puol kymmenen aamulla.. Mun ikkunan alla oli aivan ihanat ystävät herättämäs mua<3 Yks saa idean tulla ikkunast sisää ja lopulta kaikki ne on mun huoneessa, ja Ilari vieressä..


Että sellanen ilta ja aamu mulla..  Nyt mun päivä jatkuu siivoomisella ja seuraavaa postausta todennäköisesti kylätansseista!(:

lauantai 29. kesäkuuta 2013

TRY AND FAIL BUT DON'T FAIL TO TRY

















Hihii, täällä kirjottelee toooosi ilonen emppu!:> Ruotsin matkan jälkee on tapahtunu vaikka ja mitä, niin ilosii ku huonojaki asioita. Keskiviikko- iltana kävin Iivon kans ajelemas kevarilla, ja oijjoij!! Siin tuli sellain fiilis, et toinen oikeesti välittää, ku jakso kesken matkaa pysähtyy, ja kysyy onks kaikki okei. Ainut mitä pystyin tekee, oli et hymyilin. Aurinko paisto, oli lämmin, pieni tuuli heilutteli huivii, sai pitää toisest kiinni, unohtaa kaiken muun ja olla onnellinen. Iivo kävi kans testailemas leuanvetoja, ja näyttää siltä, et tää tyttö häviää vedonlyönnin:DD

Eilinen meni kotona, koska tääl oli niin paljon pihatöit tekemättä, ni niit piti tehä.. Palkitsin itteni kuitenki uimisella, (kyllä santeri, luit oikein, mä uin ja ihan kunnolla(; ) pitkällä suihkulla ja syömällä iltapalaks pitsaa. Nam! Tänää oon ottanu aika rennosti, ottanu kuvia, kuunnellu musaa, ja käyny isin kans jäätelöllä:> Mun ilta jatkuu todennäköisesti leffan kattomisella, ku telkkarist tulee kerranki jotain mitä ehkä jaksaa kattoo(:

Kivaa lauantai- illan jatkoo kaikille!(:

lauantai 22. kesäkuuta 2013

JUHANNUS 2013








Ihana juhannus taas vietetty Santerin kans. Meijän juhannuksee kuulu paljon syömistä, naurua, lämpöä, saunomista, kavereita, musiikkia, juhannuskokkoa, leffoja, aamupalan syömistä ekaa kertaa ulkona ja ennen kaikkea yhessä oloa!:>

Eli parilla sanalla sanottuna täydellinen juhannus oman rakkaan vieressä.!♥

sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

1.6. - 2.6.

















Nyt on sit 9lk virallisesti ohi. Meijän kevätjuhla ei ollu yhtä juhlallinen ku edellisinä vuosina, juhlallisuuden pilas tanssiesitys ja rehtorin outo puhe.. Mut mielipiteitä nämäkin. Todistuksen keskiarvoks tuli 7,9 ja kotii toin kans stipendin! Eilen hain Santerin tänne ja oli ihanaa alottaa viikonloppu hänen kans. Eilen illal Iivo kävi kans nopeesti täällä, me oltii Santerin kans koko päivä tääl meillä kotona.
Tänää otettii vaa rennosti ja käytii paril uimarannal. Kumpikaa ei uinu, mut Santeri halus uittaa ton sen puhelimen tonne järvee:'DD Ei muuten toiminu enää sen jälkee. Mul alkaa huomeen työt, jotka kestää 2viikkoo, joten postauksii tulee sillon ku ehin niit tekemää(:

Eli oikein ihanaa ja aurinkoista kesää kaikille!((:

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

MUTTA KUN KATSON SUA MÄ OLEN TYTTÖ HILJAINEN











Parit kuvat tältä päivältä, ku teki mieli kuvailla!:> Laitoin eilen tälläset ns. tekokynnet, vasemman käden etusormen kynsi meni huonosti, mut muuten nää on aivan ihanat:> Ainut mikä on vaikeeta on kännykäl kirjottaminen ja housujen kiinni laitto, mut eiköhän tää täst(:  Huomen pitäs jaksaa lähtee ihan kunnolla kouluu, jossa harjotellaa kevätjuhlaa, järjestellää päättötyönäyttelyy ja olis peruskoulun viimenen lv- tunti.

Pelottavaa ajatella, et kolmen päivän päästä mul on peruskoulun päättötodistus kädessä ja kesäloma alkaa. Mul on vieläki hyväs muistissa viime vuoden kevätjuhla, muistan kuinka paljon sillon sato, kuinka ihmiset ja laulajat tylsiinty lauluesityksee, ja kuinka vaikeeta oli lähtee yksin kotii..  Mut ehkä tänä vuonna kaikki menee päinvastoin, toivottavasti!(:

Mut nyt tää tyttö lähtee nukkumaa, tuntuu nii vaikeelta herätä klo. 6.00, sillä päättötyön aikaa herätys oli vasta kymmenen aikoihin, mut eiköhän tää tästä!

maanantai 20. toukokuuta 2013

OHI ON!


















Peruskoulu oliki tavallaa siinä! Enää päättötyö, pari päättötyö näyttelyy ja kevätjuhla, ja mun peruskoulu olis sit siinä! Tavallaa haikeeta, tavallaa iha sika siistii! Iso kiitos kaikille yseille!♥