Näytetään tekstit, joissa on tunniste ikävä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ikävä. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

VIIKONLOPPU

Päivittäinen postailu jäi, koska ei oo ollu mitään tärkeetä asiaa. Kuvia oon räpsiny melkein joka päivä, joten ajattelin mielessäni saavani jonkun postauksen aikaiseksi, saa nähä miten käy.. Nyt on ollu iiihanan lämpösii päivii, aina välillä on ollu vähän liianki kuuma, mut ehkä se on parempi ku viilee ilma.. Jos kesäst pitäs sanoo jotain parasta, se olis kesäyöt. Ne on ihanan viileit, ilma tuoksuu siltä ku olis satanu, on ihan hiljasta ja taivas on ihanan näkönen.


1. Siskon uus kynsilakka, jota kokeilin. 2. Uus korvis, joka ei ehkä ollu niin kiva ku luulin.. 3. ja 4. Ihana aurinkoinen torstai- ilta



1. Naminami lohisalaattia. 2. Tokio- tabletti jolla oon leikkiny pari päivää. 3. Aurinkoo♥ 4. Ihania marjoja:>


1.Aurinkoo♥ 2. Random kuvia.. 3. Joskus on hyvä olla yksin.... 4..... Ja hymyillä:>


Tämmönen viikonloppu mul on ollu. Kuvakollaasit ei oikein onnistunu, enkä kyl jaksanu oikein keskittyykkää:D Oikeestaa ihan näil minuuteil alkaa uus viikko, joka tuo tullessaa pari suunnitelmaa.. Tiistai menee kouvolas, torstai ja perjantai lahessa. Viikot menee onneks tosi nopeesti, mul rupee olee nimittäin kauhee ikävä Santerii, joka on ollu kesäkuun vikasta viikosta lähtien Saksassa. Ikävän huomaa vast sillon, ku ei oo mitään tekemistä, ja parhaiten sen huomaa illalla. Ite oon vielä sellanen ihminen joka ajattelee ihan liikaa iltasin, ja just sillä hetkellä ku pitäs käydä nukkumaa:D Äsken sain onneks jutella pitkästä aikaa kunnolla kyseisen pojan kanssa, ja kerranki saan käydä nukkumaa hymy huulilla, ja enköhän hymy huulilla herääkki:> 


Aurinkoista ja lämmintä alkavaa viikkoo kaikille!!(: 


sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

ONNELLISUUTTA











Rasmus täytti tänään puol vuotta. Puol vuotta sitten, Rasmus paino 1250g ja oli 39cm pitkä, tällä hetkellä painaa yli 6,5kg ja on 60cm pitkä, eli jo iiiiso ppoika:> Mulla oli toi uus mekko päällä, jonka äiti osti eilen kirpparilta. Ite ainaki tykkään(:

Eilen kävin Santerilla, iha rakastuin niitten pienii kissanpentuihin:> Ne oli niin ihanan pieniä, söpöjä ja pehmosia:> Samalla koko päivä oli haikea, koska Santeri lähtee Saksaa yli kuukaudeks, eikä välttämättä enää nähä ennen hänen matkaansa. Yritin silti niellä kaikki kyyneleet ja hymyillä, koska olin koko päivän onnellinen.♥

Ja heei onnee kaikille, jotka pääs tänään ripille!:> Toivottavasti oli ikimuistoinen päivä!:>

tiistai 11. kesäkuuta 2013

ASU 11.6.



Neule: H&M, Farkut: Cubus







Tollasissa vaatteissa kävin kahvilla ja kaupassa äsken(: Yritän käyttää kesällä mahdollisimman vähän suoristusrautaa, tyvikohottajaa ja hiustenkuivaajaa, joten nutturasta on tullu nyt aika hyvä kaveri. Juurikasvu on kans aivan kamala tällä hetkellä, mutta viikon päästä taas helpottaa!:> Ihanaa ajatella, että kahden viikon päästä tähän aikaan oon viettämässä parasta aikaa laivalla! Tää tekstin kirjottaminen ei oikein nyt onnistu, joten taidan lähtee haaveilemaan Ruotsista muualle(:

perjantai 7. kesäkuuta 2013

MUT TARVIIN SUT KAKS KERTAA. NYT JA AINA..♥






Heippa!:> Eka työviikko takanpäin, ja viel yks eessä. Kaipaan sitä, et saa valvoo myöhää ja nukkuu pitkää. Toisaalt töissä oleminen on kivaa, saa uusii kokemuksii, saa sitä omaa rahaa, ja näkee oman työn jäljen. Mul on tosi kiva työkaveri siivoomas mun kanssa, joka tekee työstä semmosta, että sitä on kivaa tehdä!:)

Mun kesäkuun suunnitelmii kuuluu aika paljon Santerin näkemistä, Ruotsin matkaa(♥), juhannusta, hiusten värjäämistä, shoppailua ja ihan vaa olemista. Kuulostaa nyt jo ihanan hyvältä!:> Loppuun vielä pari biisiä.



torstai 11. huhtikuuta 2013

KU MYRSKYN LAILLA SÄ TULIT JA MENIT..



Vihdoin ehdin tulemaa tännekki kirjottelemaa. Oon ollu jotenki taas niin väsyny ton koulun takii, ni blogii kirjottaminen ei oo ollu ihan ekana mielessä.
Tänää oli varmaa taas kamalin päivä ikinä. Ku yksin kävelin käytävää pitkin kyyneleet silmissä tajusin, et yksin oon heikko. Istuin yksin lattialla, tuijottelin koulun seiniä ja kuuntelin muiden naurua.. Siinä vaiheessa kaks tärkeetä poikaa kysy mikä mul on, ku en oo oma itteni. En saanu ees sanaa suustani, katoin heitä vaa kyyneleet silmissä. Menin yllättävän nopeesti luokkaa, jolloin muutki huomas surun. Ku vihdoin yli pitkä tunti loppu, ainut mikä autto oli halata ihmistä joka jaksaa kuivata aina kyyneleet poskelta.

Huomasin tänää et ystävät ja poikaystävä on älyttömän tärkeit mulle. Kiitos rakkaat, ootte tärkeit♥

P.S. kuvasin teille sen meikkivideon vihdoin, enää pitää vaa laittaa siihen vähän musiikkii, koska NRJ:n aamupojat ei varmaa kaikkii sytytä:D