Näytetään tekstit, joissa on tunniste blogi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste blogi. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

NÄKEMIIN..



Oon miettiny tätä jo pitkää, ja tullu siihen tuloksee, et sanon tälle blogille hyvästit. Tää blogi ei oo semmonen mitä haluisin pitää, ja joo voihan sitä muokata, mut helpompi kaikki olis alottaa vaa alusta, puhtaalta pöydältä. Tää blogi sisältää paaljon hyvii ja ihania muistoja, ja tuun aina muistamaa kuinka just tätä blogii oon kirjottanu hymyillen, kyyneleet silmissä, vihasena, ilosena, yksin,tärkeitten ihmisten seurassa.

Mul alkaa koulu tasan 3viikon päästä, jolloin kaikki alkaa muutenki ihan alusta. Uudet kaverit, uus koulu, uus paikka, uudet kuviot.. Silloin viimestää tää blogi tuntuis vieraalta. Tiiän, et tuun tekemää uuden blogin varmaa jo ehkä 3viikon sisällä, tai sitte myöhemmin. Mul on aina ollu mielessä, millasta blogii haluisin pitää, ja tällä kertaa haluun tehä haaveesta totta ja toteuttaa sen(: Tuun tän blogin puolelle viel ilmottelemaa jos ja kun uus blogi tulee! Mutta siihen asti näkemiin, ja kiitos paljon ihanille lukijoille!(:

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

VIIKONLOPPU

Päivittäinen postailu jäi, koska ei oo ollu mitään tärkeetä asiaa. Kuvia oon räpsiny melkein joka päivä, joten ajattelin mielessäni saavani jonkun postauksen aikaiseksi, saa nähä miten käy.. Nyt on ollu iiihanan lämpösii päivii, aina välillä on ollu vähän liianki kuuma, mut ehkä se on parempi ku viilee ilma.. Jos kesäst pitäs sanoo jotain parasta, se olis kesäyöt. Ne on ihanan viileit, ilma tuoksuu siltä ku olis satanu, on ihan hiljasta ja taivas on ihanan näkönen.


1. Siskon uus kynsilakka, jota kokeilin. 2. Uus korvis, joka ei ehkä ollu niin kiva ku luulin.. 3. ja 4. Ihana aurinkoinen torstai- ilta



1. Naminami lohisalaattia. 2. Tokio- tabletti jolla oon leikkiny pari päivää. 3. Aurinkoo♥ 4. Ihania marjoja:>


1.Aurinkoo♥ 2. Random kuvia.. 3. Joskus on hyvä olla yksin.... 4..... Ja hymyillä:>


Tämmönen viikonloppu mul on ollu. Kuvakollaasit ei oikein onnistunu, enkä kyl jaksanu oikein keskittyykkää:D Oikeestaa ihan näil minuuteil alkaa uus viikko, joka tuo tullessaa pari suunnitelmaa.. Tiistai menee kouvolas, torstai ja perjantai lahessa. Viikot menee onneks tosi nopeesti, mul rupee olee nimittäin kauhee ikävä Santerii, joka on ollu kesäkuun vikasta viikosta lähtien Saksassa. Ikävän huomaa vast sillon, ku ei oo mitään tekemistä, ja parhaiten sen huomaa illalla. Ite oon vielä sellanen ihminen joka ajattelee ihan liikaa iltasin, ja just sillä hetkellä ku pitäs käydä nukkumaa:D Äsken sain onneks jutella pitkästä aikaa kunnolla kyseisen pojan kanssa, ja kerranki saan käydä nukkumaa hymy huulilla, ja enköhän hymy huulilla herääkki:> 


Aurinkoista ja lämmintä alkavaa viikkoo kaikille!!(: 


keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

OUTFIT 10.7.

Paita: Gina Tricot, Shortsit: Veromoda, Bandeau: Gina Tricot, Käsikoru: snö of sweden 


Korvikset: H&M


Tälläsessä asussa kävin pyörähtämässä kaupassa. Tykkäsin tost asust paljon, jotenki rento ja kivan herkkä. Laitoin hiuksetki pitkäst aikaa kiinni, ja laitoin pienillä taidoillani letit hiuksii, ja tosta tuli aika kiva!:>


 

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

6.7.- 7.7.












Eilen kävin Haavistolla kylätansseissa, jossa esiinty siis Uniikki ja Frederik. Unohin kokonaa kameran olemassa olon, vaikka laukussa se painoki. Esiintyjät ei ollu mitenkää mun lemppareita, joten aika meniki kavereitten kans jutellessa. Oli kyl kiva kattoo, kuinka ihmiset oli innostuneita esiintyjistä ja nautti kunnolla joka hetkestä.
Tänää mummolla on synttärit, joten syötii tollasta naminami kakkuu:> Muuten oonki oikeestaa kuvaillu ja ollu Rasmuksen kanssa. Olo on tosi väsyny, ja haaveilen täs viileestä huoneesta ja pehmosesta sängystä jossa on valkoset lakanat. Haaveiluks se jää:/ Nyt taidan ottaa koneen mukaa ulos ja meen kattomaa netistä lemppariohjelmia!:>


Ja nyt saa ehdotella kans postausideoita!:>


perjantai 5. heinäkuuta 2013

FOREVER YOUNG, I WANT TO BE FOREVER YOUNG..






Aivan mahtava ilta tuli vietettyy mahtavan porukan kans! Meit oli mun laskujen mukaa 11, joten nauruu ei puuttunu! Ilta meni jutellessa, syödessä, juodessa, uidessa yms.. Ite lähin kotii joskus 00.00, koska rupes olee kylmä ja väsytti. 3poikaa jäi rannalle, ku lähettii Iivon kans meille.(ja ei, mul ei oo mitään Iiivon kans, vaikka kuvat tai teksti saattais siltä vaikuttaa, oon onnellisesti Santerin kans, joka on täl hetkellä Saksassa.. Iivo siis vaan saattoi mut kotiin) Pojat jäi telttojen kans yöks rannalle. Kävin nukkumaa siinä toivossa, et saan nukkuu pitkää mut mitäs tapahtukaa puol kymmenen aamulla.. Mun ikkunan alla oli aivan ihanat ystävät herättämäs mua<3 Yks saa idean tulla ikkunast sisää ja lopulta kaikki ne on mun huoneessa, ja Ilari vieressä..


Että sellanen ilta ja aamu mulla..  Nyt mun päivä jatkuu siivoomisella ja seuraavaa postausta todennäköisesti kylätansseista!(:

lauantai 29. kesäkuuta 2013

TRY AND FAIL BUT DON'T FAIL TO TRY

















Hihii, täällä kirjottelee toooosi ilonen emppu!:> Ruotsin matkan jälkee on tapahtunu vaikka ja mitä, niin ilosii ku huonojaki asioita. Keskiviikko- iltana kävin Iivon kans ajelemas kevarilla, ja oijjoij!! Siin tuli sellain fiilis, et toinen oikeesti välittää, ku jakso kesken matkaa pysähtyy, ja kysyy onks kaikki okei. Ainut mitä pystyin tekee, oli et hymyilin. Aurinko paisto, oli lämmin, pieni tuuli heilutteli huivii, sai pitää toisest kiinni, unohtaa kaiken muun ja olla onnellinen. Iivo kävi kans testailemas leuanvetoja, ja näyttää siltä, et tää tyttö häviää vedonlyönnin:DD

Eilinen meni kotona, koska tääl oli niin paljon pihatöit tekemättä, ni niit piti tehä.. Palkitsin itteni kuitenki uimisella, (kyllä santeri, luit oikein, mä uin ja ihan kunnolla(; ) pitkällä suihkulla ja syömällä iltapalaks pitsaa. Nam! Tänää oon ottanu aika rennosti, ottanu kuvia, kuunnellu musaa, ja käyny isin kans jäätelöllä:> Mun ilta jatkuu todennäköisesti leffan kattomisella, ku telkkarist tulee kerranki jotain mitä ehkä jaksaa kattoo(:

Kivaa lauantai- illan jatkoo kaikille!(:

torstai 27. kesäkuuta 2013

PÄIVÄ TUKHOLMASSA JA VIIMEINEN ILTA



Söpö pieni kahvila












Tiistaina 25.6. oltiin siis Tukholmassa, ja suunnitelmissa oli mennä Gröna Lundiin, eli huvipuistoon.  Jonot oli niin suuret, ja aikaa meillä oli 3tuntia, joten säästettiin rahaa ja päätettiin jättää Gröna Lund kokonaan pois. Käveltiin siis 3tuntia kuumassa auringon paisteessa, eikä edes merituuli viilentänyt. Löydettiin söpö pieni kahvila Skansenin läheltä, ja istuttiin siinä aika kauan. Kahvin jälkeen käytiin ostamassa yli kalliit jäätelöt (3,5€)
Laivalla oltiin jo 14.45 ja matka Helsinkiin alkoi vasta n. 17.00, eli oli iiihanasti aikaa käydä suihkussa ja levätä. Tällä kertaa meille oli varattu ruoka, josta onkin kuvia ylhäällä. Illalla ostin Santerille tuliaisia, ja itelleni kans jotain pientä. Valvottiin myöhään ja katsottiin, kun laiva saapui Maarianhaminaan.  Matka oli siis ihan onnistunut, ja olisin voinu jäädä viel Ruotsii, sen verran ihana paikka:>



Tää kesä on vähä huonoo aikaa postailla, sillä tulee semmosia "äkkilähtöjä" jolloin kameraa ei ehi ottamaan mukaa. Joten tää blogi saattaa viettää hiljaiseloa, ja tuun kirjottelemaa silloin ku kamera on ollu mukana ja on jotain kiinnostavaa asiaa(:



keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

RUOTSI 2013





New York club




Ihan mahtavia tanssipoikia!:>








Maanantaina 24.6. lähettii Tukholman risteilylle. Laiva lähti satamasta n. 17.00, mut oltii Helsingissä jo paaljon aikasemmin, joten oli aikaa kierrellä laivaa ja käydä hytissä ennen ku laiva lähti. Meille ei ollu varattu ekaks illaks ollenkaa ruokailuja, joten käytii pelkästää kahviloissa syömässä, jos nälkä yllätti.

Käytii kannella kuvailemassa parii otteesee, ja sieltäkin tuli ihan kivoja kuvia(: Itse vietin aikaa paljon New York- clubilla, jossa oli karaokea ja ihan huippuja laulajia!:> Ekana iltana tein myös virheen ja join noita juomia sen verran paljon, että nukahtaminen oli hyvin vaikeeta, ja aamulla herääminen vielä vaikeempaa:D Tiistai- aamuna lähettiin siis Tukholmaan, jossa suunnitelmat muuttu kyllä täydellisesti, mutta siitä lisää seuraavassa postauksessa....