keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

NÄKEMIIN..



Oon miettiny tätä jo pitkää, ja tullu siihen tuloksee, et sanon tälle blogille hyvästit. Tää blogi ei oo semmonen mitä haluisin pitää, ja joo voihan sitä muokata, mut helpompi kaikki olis alottaa vaa alusta, puhtaalta pöydältä. Tää blogi sisältää paaljon hyvii ja ihania muistoja, ja tuun aina muistamaa kuinka just tätä blogii oon kirjottanu hymyillen, kyyneleet silmissä, vihasena, ilosena, yksin,tärkeitten ihmisten seurassa.

Mul alkaa koulu tasan 3viikon päästä, jolloin kaikki alkaa muutenki ihan alusta. Uudet kaverit, uus koulu, uus paikka, uudet kuviot.. Silloin viimestää tää blogi tuntuis vieraalta. Tiiän, et tuun tekemää uuden blogin varmaa jo ehkä 3viikon sisällä, tai sitte myöhemmin. Mul on aina ollu mielessä, millasta blogii haluisin pitää, ja tällä kertaa haluun tehä haaveesta totta ja toteuttaa sen(: Tuun tän blogin puolelle viel ilmottelemaa jos ja kun uus blogi tulee! Mutta siihen asti näkemiin, ja kiitos paljon ihanille lukijoille!(:

2 kommenttia:

  1. Mä olen jokapäivä käynny kattoo et tuutko sä takas!! Mut joo tää oli paras blogi mitä olin tähän mennessä lukenu!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vvoi kiitos paljon!(: Toivottavasti tykkäät seuraavastaki yhtä paljon!:>

      Poista