perjantai 5. heinäkuuta 2013

FOREVER YOUNG, I WANT TO BE FOREVER YOUNG..






Aivan mahtava ilta tuli vietettyy mahtavan porukan kans! Meit oli mun laskujen mukaa 11, joten nauruu ei puuttunu! Ilta meni jutellessa, syödessä, juodessa, uidessa yms.. Ite lähin kotii joskus 00.00, koska rupes olee kylmä ja väsytti. 3poikaa jäi rannalle, ku lähettii Iivon kans meille.(ja ei, mul ei oo mitään Iiivon kans, vaikka kuvat tai teksti saattais siltä vaikuttaa, oon onnellisesti Santerin kans, joka on täl hetkellä Saksassa.. Iivo siis vaan saattoi mut kotiin) Pojat jäi telttojen kans yöks rannalle. Kävin nukkumaa siinä toivossa, et saan nukkuu pitkää mut mitäs tapahtukaa puol kymmenen aamulla.. Mun ikkunan alla oli aivan ihanat ystävät herättämäs mua<3 Yks saa idean tulla ikkunast sisää ja lopulta kaikki ne on mun huoneessa, ja Ilari vieressä..


Että sellanen ilta ja aamu mulla..  Nyt mun päivä jatkuu siivoomisella ja seuraavaa postausta todennäköisesti kylätansseista!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti